Fotó: Mark Sutton / LAT Images/ Pirelli
A gumik biztonsága érdekében a Katari Nagydíj a Losail International Circuiten korlátozások mellett zajlik majd.
Mivel a pálya zabálja a gumikat és az FIA aggódni kezdett. Miután egyeztettek a Pirellivel, azt a döntést hozták, hogy egy szett gumival nem engednek 18-nál több kört megtenni. Ez gyakorlatilag 3 kötelező boxkiállást jelent.
A versenyzők és a csapatok arról azonban szabadon dönthetne, hogy milyen gumikeverékeket használnak.
Az F1-es sprint után a Pirelli vizsgálatot végzett a használt abroncsok tekintetében. Ennek kiértékelése azonban torzított eredményt hozott, mivel biztonsági autós fázisok tarkították a versenyt, és csak tíz teljes kört lehetett versenytempóban megtenni. Ezért főleg azoknak a versenyzőknek a gumiabroncsait vizsgálták meg, akik használt abroncsokkal indultak sprinten.
Ugyanarra az eredményre jutottak, mint a pénteki edzés után, mi szerint a kanyarok által keltett rezgések hatására a felső gumiréteg fokozatosan levált.
A pályahatárok péntek esti módosítása tehát nem volt elegendő intézkedés a biztonságos lefolyásához, ezért döntöttek a további szabályzás mellett.
A silverstone-i Brit Nagydíj előtt az Aprilia Racing hivatalos közleményt adott ki, hogy véget vessen…
Igazi kuriózum vár a motorsport szerelmeseire idén nyáron Laguna Secában: július 11. és 13. között…
Netflix F1-es dokumentumfilm-sorozata, a Drive to Survive (Hajsza a túlélésért), komoly elismerésben részerült. Megnyerte a…
Alig három hónap múlva, több mint 30 év után Magyarországra látogat a MotoGP mezőnye: augusztus…
Az F1-es mezőny tagjai privát vetítésen nézhették meg a Brad Pitt főszereplésével készült F1 című…
A Monacói Nagydíjra látogat hétvégén a Forma-1-es mezőny. A versenyen, kimondottan csak ezen a versenyen…