Fotó: Mark Sutton / LAT Images/ Pirelli
A gumik biztonsága érdekében a Katari Nagydíj a Losail International Circuiten korlátozások mellett zajlik majd.
Mivel a pálya zabálja a gumikat és az FIA aggódni kezdett. Miután egyeztettek a Pirellivel, azt a döntést hozták, hogy egy szett gumival nem engednek 18-nál több kört megtenni. Ez gyakorlatilag 3 kötelező boxkiállást jelent.
A versenyzők és a csapatok arról azonban szabadon dönthetne, hogy milyen gumikeverékeket használnak.
Az F1-es sprint után a Pirelli vizsgálatot végzett a használt abroncsok tekintetében. Ennek kiértékelése azonban torzított eredményt hozott, mivel biztonsági autós fázisok tarkították a versenyt, és csak tíz teljes kört lehetett versenytempóban megtenni. Ezért főleg azoknak a versenyzőknek a gumiabroncsait vizsgálták meg, akik használt abroncsokkal indultak sprinten.
Ugyanarra az eredményre jutottak, mint a pénteki edzés után, mi szerint a kanyarok által keltett rezgések hatására a felső gumiréteg fokozatosan levált.
A pályahatárok péntek esti módosítása tehát nem volt elegendő intézkedés a biztonságos lefolyásához, ezért döntöttek a további szabályzás mellett.
Egy hónapos nyári szünet után a Goodyear FIA Kamion EB bedübörög Autodrom Most pályára. Tizenöt…
Az orosz motorsport-promóter, az Ano Rosgonki állítólag 58 millió euróra perli a Forma-1-et szerződésszegés miatt,…
A Cadillac F1 csapata bejelentette, hogy rivális istálló segítségét veszi igénybe a korábbi autójukkal, a…
Újabb versenyző húzható ki a Cadillac listájáról. Mióta az Andretti és Cadillac szeretne beszállni a…
A 2026-os Forma-1-es versenynaptár első versenyéig még több mint hat hónap van hátra, de máris…
Sergio Pérez szerint visszatérésével nincs mit bizonyítania. A mexikói pilóta szerint elődei és utódai eredményei…