Fotó: Mark Sutton / LAT Images/ Pirelli
A gumik biztonsága érdekében a Katari Nagydíj a Losail International Circuiten korlátozások mellett zajlik majd.
Mivel a pálya zabálja a gumikat és az FIA aggódni kezdett. Miután egyeztettek a Pirellivel, azt a döntést hozták, hogy egy szett gumival nem engednek 18-nál több kört megtenni. Ez gyakorlatilag 3 kötelező boxkiállást jelent.
A versenyzők és a csapatok arról azonban szabadon dönthetne, hogy milyen gumikeverékeket használnak.
Az F1-es sprint után a Pirelli vizsgálatot végzett a használt abroncsok tekintetében. Ennek kiértékelése azonban torzított eredményt hozott, mivel biztonsági autós fázisok tarkították a versenyt, és csak tíz teljes kört lehetett versenytempóban megtenni. Ezért főleg azoknak a versenyzőknek a gumiabroncsait vizsgálták meg, akik használt abroncsokkal indultak sprinten.
Ugyanarra az eredményre jutottak, mint a pénteki edzés után, mi szerint a kanyarok által keltett rezgések hatására a felső gumiréteg fokozatosan levált.
A pályahatárok péntek esti módosítása tehát nem volt elegendő intézkedés a biztonságos lefolyásához, ezért döntöttek a további szabályzás mellett.
Izgalmas és drámai kezdés után végül sima győzelemmel zárult a Superbike-világbajnokság első doningtoni futama, ami…
Marc Márquez az első kanyarban hibázott, ami miatt visszaesett, és meg kellett kezdenie a felzárkózást.…
Úgy néz ki, hogy a Cadillac listájáról egy név lekerült. Továbbra sem tudni, hogy kik…
Miután a héten a Red Bull váratlanul kirúgta első, és eddig egyetlen csapatfőnökét, Christian Hornert,…
A Superbike-világbajnokság Superpole-ja igazi tűzijátékot hozott. Razgatlıoğlu végül megszerezte a pole pozíciót, de nem volt…
Izgalmas időmérőt láthattunk a MotoGP mezőnyétől, ahol a vizes pályán Marc Márquez dominált, ám Zarco…