A Williams máris megszerezte első díját az idei szezonban. A Gulf-Williams partnerkapcsolat elnyerte az „Év márkája” díjat a The Race Media Awardson.
Ez már a második díj, amit a partnerség kapott, miután decemberben az Autosport Awardson már megnyerték az „Év együttműködése” díjat.
A The Race Media Awards a motorsport minden kategóriájában a sajtó és a marketing sikereit ünnepli. Az „Év márkája” díjjal azokat a kampányokat ismerik el, amelyek maximális hatást és befolyást gyakoroltak, és előre vitték a márkát.
A szóban forgó együttműködés különlegessége ráadásul az volt, hogy a rajongók választhatták ki, hogy a csapat milyen festést viseljen 2023-ban két nagydíjon, Japánban, Szingapúrban és Katarban. A rajongók bevonása is döntő tényező volt a bírák számára.
James Bower, a csapat kereskedelmi igazgatója büszke erre az elismerésre.
„Büszkék vagyunk arra, hogy a Gulf és a Williams Racing közötti partnerséget a The Race Media Awardson az év márkája díjjal ismerték el. A projekt nem csupán három kulcsfontosságú piacon mutatta be ezt a két ikonikus márkát, hanem a digitális és közösségi aktivitásokon keresztül a globális közönséget is bevonzotta.”