Utolsóként bemutatkozott a Red Bull 2024-es koncepciója is, az RB20-as versenygép.
Tavaly rekordokat döntött az istálló, és egy verseny kivételével (Szingapúri Nagydíj) az összes futamon a dobogó tetején ünnepelhetett. A konstruktőri bajnoki cím mellett Max Verstappen révén az egyéni címet is bezsebelték, és szinte ellenfél nélkül dominálták a 2023-as évet. Várhatóan idén is a Red Bull Racing konstrukciója lesz a legerősebb, így az osztrák istálló számít a 2024-es év favoritjának. Ám a csapaton belüli helyezkedések és belviszályok „kalandosabbá” tehetik az idényt.
Christian Horner ellen még folyamatban van egy belső vizsgálat, amit az egyik hölgy alkalmazott hivatalos panasza miatt indított az osztrák cég. A hollandok biztosra vették, hogy ezen az eseményen már nem lesz ott a brit vezető, ám az érintettnek eszében sem volt lemondani. Az 50 éves csapatfőnök a vizsgálat ideje alatt is irányítja az alakulatot, ami akár az első futamig is elhúzódhat.
A csapat fő – és névadó szponzora idén is az Oracle, ami az istálló hivatalos nevében is szerepel. A fényezés terén okozott némi meglepetés a Red Bull. A mélykéket elhagyva inkább a sötétebb, már-már feketére hajazó árnyalat mellett döntöttek a konstrukció kapcsán. Ezen felül az autó technikai megoldásai is megújultak a tavalyi verzióhoz képest.
A Mercedes által használt ormótlan kitüremkedések az osztrák istálló idei autóján is megjelentek. Az oldaldobozok formája változott, míg az első szárny is ráncfelvarráson esett át.
[soliloquy id=”13813″]