Motorsportol.hu
2025. május 21, szerda
  • Login
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás
No Result
View All Result
Motorsport Online
No Result
View All Result
Home F1

Már első ferraris versenyén sem engedték, hogy Barrichello véletlenül jobb legyen, mint Schumacher

Tajthi Andrea by Tajthi Andrea
2025.01.18.
Már első ferraris versenyén sem engedték, hogy Barrichello véletlenül jobb legyen, mint Schumacher

Fotó: Scuderia Ferrari

Rubens Barrichello elárulta, hogy már a Ferrarinál töltött első versenyén megkapta azt az utasítást, hogy tartsa a pozícióját Michael Schumacher mögött, azaz ne is próbálja megelőzni őt.

Barrichello 2000-ben igazolt a Ferrarihoz, ahol egyértelműen Schumacher volt az első számú pilóta. Abban az évben kezdődött Schumi zsinórban 5 világbajnoki címet nyerő sorozata. Barrichello pedig végigkísérte ezt az időszakot csapattársaként, mielőtt 2006-ban a Hondához távozott.

Ez is érdekelhet

Az FIA új, „titkos” technikai irányelvei hátráltatták a McLarent Imolában?

Az FIA új, „titkos” technikai irányelvei hátráltatták a McLarent Imolában?

2025.05.20.
Zak Brown szerint az Alpine megpróbálta megfélemlíteni Piastrit

Zak Brown szerint az Alpine megpróbálta megfélemlíteni Piastrit

2025.05.20.

Elmondta, hogy bár a Ferrari versenyzőjeként nagyobb nyomás nehezedett rá, ez elhalványult ahhoz képest, hogy korábban azt sem tudta, hogy lesz-e elég pénze arra, hogy junior versenyzőként versenyezzen.

Nemrégiben bevallotta, hogy a hétszeres világbajnok nyilvánvalóan jobb versenyző volt, de a Ferrarinál akkoriban uralkodó csapaton belüli helyzet miatt valójában sosem derülhetett ki, hogy pontosan mennyivel.

A brazil elismerte, hogy az ő szempontjából nagyobb volt a tét, de ezt ellensúlyozta, hogy a rajtrács egyik legjobb autóját vezethette. Elismerte azonban, hogy az első eset, amikor azt mondták neki, hogy tartsa a pozícióját Schumacher mögött, a 2000-es melbourne-i debütálásakor történt, amikor a leggyorsabb kört teljesítette.

„Az autón kívüli időszak volt a legnehezebb, mert az sokkal több munka” – mondta Barrichello a Beyond the Grid podcastben a Ferrarihoz való feljutásáról.

„Sokkal több a sajtó, sokkal több az utazás.”

„Vannak papírok, amelyek azzal jönnek, hogy ‘ezt mondhatod, azt nem mondhatod’. Tudod, az emberek figyelnek.”

„De aztán minden alkalommal, amikor autóba ültem, az volt az öröm és a hála, hogy egy igazán jó autót vezethettem, és ez kifizetődött.”

„Szóval minden alkalommal, amikor az autóban láttál… vegyük Ausztráliát, a legelső futamot: Második voltam, de azon a futamon közel kerültem Michaelhez, szóval akkor hallottam először a rádióban, hogy lejjebb kell engednem a fordulatszámot, vagy valami ilyesmi.”

„De látod, erre fel voltam készülve, már csak azért is, mert a nyomás számomra tényleg az volt, amikor munka után találkoztam apámmal, és nem tudtam, hogy odajön-e hozzám, hogy azt mondja: ‘Fiam, nincs pénzünk erre a gokartversenyre’. Ez volt a ‘nyomás’. Szóval azok a nehéz idők, amiket átéltem, felkészítettek arra az időre, amikor majd az emberek figyelni fognak.”

Elismerte, hogy a Ferrarinál időnként nehéz beszélgetések zajlottak a színfalak mögött, de továbbra is hálás a lehetőségekért, amiket a pályafutása során kapott.

„Vajon tettem volna bármit is másképp az egész karrierem során? Változtattunk volna az út során, de hálás vagyok mindenért, ami történt, még az olyan nehéz időszakokért is, mint a Ferrarinál volt” – mondta Barrichello.

„Egy órát eltöltöttem volna Ross [Brawnnal] és Jean Todttal úgy, hogy azt mondogassam: ‘Nézd, ezt nem így kellene csinálni, meg így, meg így, meg így, meg így’.”

„Most meg néha azt látom, hogy az emberek csak úgy beszélgetnek a sajtónak. Úgy érzem, hogy a sajtóval rendben voltam, de nagyon nehezen beszéltem velük, mert… úgy értem, srácok, hagynotok kell, hogy önmagam legyek.”

„Szóval Schumacher jobb volt nálam? Szerintem igen. De hogy 51-49 (arányban-e)? (Vagy) 70-30? Nem tudom. Soha nem fogjuk megtudni, mert ez olyasmi volt, amit nem szabadott volna engedni.”

Source: PlanetF1
Tags: csapatutasításF1FerrariForma-1Michael SchumacherRubens Barrichello
Tajthi Andrea

Tajthi Andrea

Kb negyed évszázada vagyok F1 rajongó, nagyjából 12 éve pedig nem csak nézem, hanem írom is az autósport híreket. :)

Ki legyen a következő FIA elnök?
232 Szavazat · 232 szavazat
Szavazok

Ajánló

Ma lett 75 éves a Forma-1, lássuk milyen volt a kezdetekkor!

Ma lett 75 éves a Forma-1, lássuk milyen volt a kezdetekkor!

2025.05.13.
Miért nem tudsz Williams F1-es cuccokat venni Magyarországon? Itt a válasz!

Miért nem tudsz Williams F1-es cuccokat venni Magyarországon? Itt a válasz!

2025.05.06.
Hat éve mondta, most újraolvassuk: Jochen Mass interjúnk az F1-ről

Hat éve mondta, most újraolvassuk: Jochen Mass interjúnk az F1-ről

2025.05.05.

TOP 5

  • Azonnali hatállyal menesztheti Christian Hornert a Red Bull

    Azonnali hatállyal menesztheti Christian Hornert a Red Bull

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Dráma Misanóban: Kiss Norbi az utolsó helyről indul, Reinert a Révész Racing korábbi kamionjával ötödik!

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Mario Andretti elárulta, hogy kit tisztel inkább: Schumachert, vagy Sennát?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • F1 pontverseny: Piastri továbbra is az élen, míg Hamilton, Sainz és Hadjar előztek

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Kiderült, miért csak öt futamos szerződést kapott Colapinto

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
Motorsportol

F1, F2, F3, MotoGP, Kamion Eb és egyéb motorsport hírek.

Mindenki motorsportol!

ADATBANK

Közösségi média moderálási alapelvek

Kapcsolat

Impresszum

RSS

ÁSZF

Adatkezelési tájékoztató

Szerzői jogok

Feliratkozás

  • „Paddock club” közösség
  • „Paddock news” lista

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás

© 2024 Motorsportol.hu

A szükséges sütik alkalmazása elengedhetetlen a honlapunk működéséhez. A weboldal böngészésével elfogadod a sütik használatát.