Jelentősen átalakul 2025-re a Forma-1 mezőnye, sok újonc mellett sok pilóta csapatot is váltott. Emiatt jelentősen változtak a pilóták fizetése is.
A racingnews365.com rangsorolta a húsz pilóta fizetését. Nem meglepő módon a zsinórban négy bajnoki címet szerző Max Verstappen keres a legjobban, 65 millió dollárt tesz zsebre az évben a csapatától. Éves fizetése tíz millióval emelkedett egy év alatt.
Akárcsak a Ferrarihoz szerződő Lewis Hamiltonnak, aki ezen a listán a második, a 60 milliójával, mögötte szorosan a csapattársa Charles Leclerc következik 34 millióval.
Tehát a Ferrari fizet csapatszinten a legtöbbet a versenyzőinek, míg a legkevesebbet a Racing Bulls. Ahol az újonc Isack Hadjar fél és egymillió dollár között keres (hasonlóan, mint Dohhan), de a csapattársa Yuki Tsunoda némileg meglepő módon csak kétmilliót keres, pont annyit, mint az újonc Antonelli vagy Bortoleto.
A 2025-ös Forma-1-es mezőny fizetési listája (*-al az opciós szerződéssel rendelkezők)
Versenyző | Csapat | Éves fizetés ($) | Szerződés vége |
Max Verstappen | Red Bull Racing | 65 | 2028 |
Lewis Hamilton | Ferrari | 60 | 2026* |
Charles Leclerc | Ferrari | 34 | 2028 |
Fernando Alonso | Aston Martin | 20 | 2026* |
Lando Norris | McLaren | 20 | 2026* |
George Russell | Mercedes | 15 | 2025 |
Carlos Sainz | Williams | 10 | 2027 |
Pierre Gasly | Alpine | 10 | 2026 |
Alexander Albon | Williams | 8 | 2027 |
Nico Hulkenberg | Stake F1/Audi | 7 | 2027 |
Esteban Ocon | Haas | 7 | 2027 |
Oscar Piastri | McLaren | 6 | 2026 |
Lance Stroll | Aston Martin | 3 | —- |
Gabriel Bortoletto | Stake F1/Audi | 2 | 2027 |
Yuki Tsunoda | Racing Bulls | 2 | 2025 |
Kimi Antonelli | Mercedes | 2 | 2025* |
Oliver Bearman | Haas | 1 | 2027 |
Liam Lawson | Red Bull Racing | 1 | 2026 |
Jack Doohan | Alpine | 0,5-1 | 2026 |
Isack Hadjar | Racing Bulls | 0,5-1 | 2026 |
Future Five: Az F1 2025-ös újoncairól szóló dokumentumfilm megjelent az F1TV-n