A Forma-1-es sztár Lando Norris és a Monster összefogtak, hogy egy zéró cukortartalmú energiaitalt dobjanak piacra.
A Coca-Cola Europacific Partners, a brit Monster beszállítójként is annyit árult el, hogy a Lando Norris Zero Sugar júniustól kerül a boltok polcaira sima 500ml-es dobozokban és elérhető lesz 4x500ml-es multipackokban is. A termék „egyedülálló, frissítő dinnyés japáncitrom ízt” kínál, amely „semmihez sem hasonlítható az energiaital-piacon”.
A terméket azért hozták létre, hogy segítsen a kiskereskedőknek kapcsolatot teremteni a Z generációs fogyasztókkal, akik az innovatív és egyedi ízeket keresik. Az előrejelzése szerint a Monster a „sikeres hős” dobozos bevezetések hagyományára épít. Korábban Lewis Hamilton zéró cukortartalmú változata volt a legjobban teljesítő termék a bevezetése óta az energiaitalok kategóriájában 2023-ban, több mint 21,7 millió font értékű forgalmat bonyolítottak le az első évben a piacon, mondta a szállító a NIQ adataira hivatkozva.
LANDO NORRIS MONSTER ENERGY DRINK I NEEEDDDD IT pic.twitter.com/7P4ltlOeSJ
— shai ₊˚ෆ (@4NORR1S) April 2, 2025
A Monster Lando Norris Zero Sugar bevezetését integrált marketingkampány támogatja, amely magában foglalja a reklámot, a közösségi médiát és a mintavételt. A kiskereskedők igényelhetnek PoS anyagcsomagot és digitális eszközöket is.Helen Kerr, a CCEP kereskedelmi fejlesztési igazgatóhelyettese így nyilatkozott:
„A Lando Norris Zero Sugar aláhúzza elkötelezettségünket, hogy merész, nagy hatású választékot adjunk a kiskereskedőknek, amely hasznosítja az élsport adrenalinját és globális energiáját. A Monster már most is a weboldalán mozgatja a cukormentes energiaszegmens növekedését, amely az elmúlt évben lenyűgöző eredményeket ért el az értékesítések terén. Egyedülálló ízprofiljával és a Forma-1 egyik legizgalmasabb személyiségének sztárerejével, biztosak vagyunk benne, hogy ez a bevezetés a kiskereskedőknek egy erőteljes új eszközt biztosít, amellyel izgalomba hozhatja a vásárlókat és felgyorsíthatja az energiaitalok értékesítését.”