Komoly márkával indul a Cadillac szponzorainak bejelentése.
Miközben a Cadillac gőzerővel készül a jövő évre, kezdik összeállítani azt a kereskedelmi csomagot, amely segít finanszírozni a működést. Az amerikai életérzést a lehető legjobban ki fogja használni a csapat. Ezt bizonyítja, hogy az első megállapodás egy többéves partnerség az amerikai ruházati óriással, a Tommy Hilfigerrel. Azon túl, hogy a cég készíti majd a Cadillac ruházatát, és együttműködik vele a termékkollekciókon, a márka logója megjelenik majd az autón, a versenyzők ruháin és sisakjain.
Ezen bejelentés után az is eldőlt, hogy a prémium kategóriás márka csak egy szezont hagy ki a Forma-1-ben. Ugyanis tavaly még a Mercedes támogatója volt, de idén már az Adidasszal szövetkeznek. Viszont, ha azt figyelembe vesszük, hogy a Tommy Hilfiger a hamarosan megjelenő F1 filmben szereplő APX GP csapatot is támogatja, idén sem marad ki a szereplésből. A Forma-1-es csapatokkal való kapcsolata még a Lotusszal kezdődött az 1990-es évek elején, majd az ezredforduló végéhez közeledve a Ferrarit is támogatta. Az F1 világában erősen jelen van a TH, az F1 Academy partnere és a szériában versenyző Alba Larsen személyes szponzora, emellett egyenruhákat szállít az F1 vezetőinek.
A mostani bejelentésről a Cadillac csapatfőnöke, Graeme Lowdon elmondta, hogy úgy érzi, a Tommy Hilfiger tökéletesen illeszkedik a csapat identitásához és ambícióihoz:
„Mi egy amerikai csapat vagyunk, amely minden idők egyik legikonikusabb amerikai márkáját képviseli. A Tommy Hilfiger is egy amerikai ikon, a márka öröksége a Forma-1-ben páratlan. Miközben egy merész új víziót hozunk a paddockba, ez a partnerség valóban tükrözi annak szellemét, amit építünk. Együtt nem csak versenyzünk. Olyan innovációt hajtunk végre, amely a szórakozás és a mérnöki munka jövőjét is formálja.”
Maga Tommy Hilfiger is megszólalt a bejelentésről:
„Két ikon, egy vízió. Az amerikai motorsport merész új korszaka. Büszkék vagyunk arra, hogy a TWG Motorsport és a Cadillac mellett folytathatjuk F1-es történetünket. Közös elképzelésünk, hogy tisztelgünk az Forma-1 öröksége előtt, miközben tovább visszük azt, hogy ünnepeljük, honnan jöttünk, és újragondoljuk, hová mehetünk. Mivel a sportág jelenléte világszerte egyre nagyobb méreteket ölt, soha nem volt még ennél jobb alkalom arra, hogy megmutassuk a világnak, mit tud egy amerikai csapat a rajtrácson.”
Azt egyelőre nem tudni milyen színben fognak pompázni az autók és a felszerelések.
A pilóták kiválasztásában a Cadillacnek korlátozottak a lehetőségek, Andretti szerint