Pár nappal az Olasz Nagydíj előtt, szeptember 4-én elhunyt a világhírű olasz divattervező, Giorgio Armani. 91 éves volt. Charles Leclerc Instagram sztori posztban emlékezett meg róla.
Armani nevét valószínűleg mindenki hallotta már, még akkor is, ha kicsit sem jártas a divat világában. A nevét viselő, divatmárkaként indult vállalat tulajdonosa később kiterjesztette tevékenységét a szépségápolás, a zene, a sport és a luxusszállodaláncok területére is. A Giorgio Armani által alapított Armani a Gucci és a Prada után a harmadik legnagyobb ruházati márkacsoport a világon.
„Nagy megtiszteltetés volt, hogy megismerhettem és együtt dolgozhattam egy ilyen csodálatos emberrel” – írta Leclerc. „Hiányozni fogsz, Giorgio.”
Az Armani márka korábban a monacói versenyzőt választotta a divat és a sport világát összekötő 2020-as kampány arcának.
„Friss arcú és dinamikus testalkatú, amit a Made to Measure kollekcióm kiemel és kiegészít” – mondta Armani, amikor elmagyarázta, miért szerette volna, hogy Charles Leclerc részt vegyen a projektben.
Hogyan tudott Leclerc mobiltelefonálni a dombon ülve a Holland Nagydíj alatt?