Motorsportol.hu
2025. július 5, szombat
  • Login
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás
No Result
View All Result
Motorsport Online
No Result
View All Result
Home Moto

Talán fel sem tűnt, de ezeket a forradalmi újításokat a Ducati vezette be a MotoGP-ben

Vörös Kamilla by Vörös Kamilla
2025.02.13.
Talán fel sem tűnt, de ezeket a forradalmi újításokat a Ducati vezette be a MotoGP-ben

Fotó: MotoGP Media

Egyes megfigyelők számára már most egyértelmű, hogy a 2025-ös világbajnokság története megíródott: a Ducati messze az élen, a Yamaha jelentősen felzárkózott. Az Aprilia és a KTM viszonylag ugyanazon a szinten van, mint 2024-ben – a Honda pedig továbbra is az utolsó helyen kullog a gyártók között.

Az Aprilia versenyzőpárosának gyorsaságát senki sem kérdőjelezi meg. De vajon a Ducati ügyfélcsapataiban eltöltött több év után Martín és Bezzecchi rendelkezik-e elegendő fejlesztési tapasztalattal ahhoz, hogy megmutassák új munkaadójuknak az utat?

Ez is érdekelhet

Újabb hondás sérült meg, ki is hagyja a következő két fordulót

Újabb hondás sérült meg, ki is hagyja a következő két fordulót

2025.07.04.
Mélyütés a KTM-nek: kulcsembert csábíthat el a Honda

Mélyütés a KTM-nek: kulcsembert csábíthat el a Honda

2025.07.04.

„Jorge Martín négy évig volt a Pramacnál, mindig gyári motorja volt, és mindig részt vett a fejlesztésben” – magyarázta a Ducati Lenovo csapatfőnöke, Davide Tardozzi.

„Egyetlen alkatrésszel sem volt neki kevesebb, mint a gyári versenyzőknek. Mindig ugyanazt a visszajelzést adta, mint a többiek? Az egy másik történet. Minden versenyzőnek megvan a saját vezetési stílusa és a saját véleménye.”

„A mi módszerünk az, hogy minden versenyzőt meghallgatunk. Természetesen a döntéseket végső soron a mérnökök hozzák meg. A gyári versenyzők pedig általában egy hajszálnyival előrébb járnak, ha odafigyelésről van szó, ami azért van, mert ők általában tapasztaltabbak vagy jobban koncentrálnak.”

„Amióta Luigi Dall’Igna megérkezett (2013 végén) és mióta én is a MotoGP-ben vagyok, a Ducati így működik. Sok újítást hoztunk a paddockba, ez az egyik ilyen. 2012-ben mi voltunk az elsők, akik egy fiatal versenyzőt is leszerződtettünk tesztpilótának – Pirro akkor még fiatal volt. Különösen a japánoknak mindig csak idős tesztpilótáik voltak, míg mi egy 25 éves versenyzőt választottunk. Ma már ez normális, és mindenkinek van egy. Amikor elkezdtük megosztani az adatokat a csapatok között, az is újdonság volt. Hosszú listám van azokról a dolgokról, amelyeket bevezettünk, és amelyek ma már normálisak. A Ducati sok újítást biztosított.”

„2018 januárjában Pecco Bagnaia mellett döntöttünk, aki még abban az évben Moto2-bajnok lett” – mondta Tardozzi, akinek mindig is volt érzéke a kiemelkedő tehetségekhez. „Jorge Martínt is leszerződtettük, akárcsak most Aldeguert.”

Égető kérdések a 2025-ös MotoGP-szezonra – Bagnaia vagy Márquez?

Source: speedweek.com
Tags: Davide TardozziDucatiFermín AldeguerFrancesco BagnaiaJorge MartínMarco BezzecchiMotoGP
Vörös Kamilla

Vörös Kamilla

Mely filmbéli fiktív autóversenyzők a kedvenceid az alábbiak közül?
54 Szavazat · 68 szavazat
Szavazok

Ajánló

Frankl András és Kiss Norbi beszélt a kamionversenyzés múltjáról, jelenéről és jövőjéről

Frankl András és Kiss Norbi beszélt a kamionversenyzés múltjáról, jelenéről és jövőjéről

2025.06.22.
Szujó Zolitól a Hungaroring rajt-cél egyenesének a „Floor”-ján kérdeztünk egyet

Szujó Zolitól a Hungaroring rajt-cél egyenesének a „Floor”-ján kérdeztünk egyet

2025.06.21.
Ma 89 éve volt az első Magyar Nagydíj! Ritka képeket is mutatunk!

Ma 89 éve volt az első Magyar Nagydíj! Ritka képeket is mutatunk!

2025.06.21.

TOP 5

  • Rossi – köszöni szépen – nem kér többé a MotoGP-ből, hála Márqueznek

    Rossi – köszöni szépen – nem kér többé a MotoGP-ből, hála Márqueznek

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Hihetetlen, de Stroll tényleg távozhat az Aston Martintól

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Roncsderbit hozott az Formula 2 osztrák sprintje, amit Martí húzott be

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Verstappen reagált a Mercedes látványos érdeklődésére

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Tardozzi kifakadt, békülésre szólította fel Rossit és Márquezt

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
Motorsportol

F1, F2, F3, MotoGP, Kamion Eb és egyéb motorsport hírek.

Mindenki motorsportol!

ADATBANK

Közösségi média moderálási alapelvek

Kapcsolat

Impresszum

RSS

ÁSZF

Adatkezelési tájékoztató

Szerzői jogok

Feliratkozás

  • „Paddock club” közösség
  • „Paddock news” lista

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás

© 2024 Motorsportol.hu

A szükséges sütik alkalmazása elengedhetetlen a honlapunk működéséhez. A weboldal böngészésével elfogadod a sütik használatát.