Motorsportol.hu
2025. november 19, szerda
  • Login
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Hírlevél
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Hírlevél
No Result
View All Result
Motorsport Online
No Result
View All Result
Home Moto

Talán fel sem tűnt, de ezeket a forradalmi újításokat a Ducati vezette be a MotoGP-ben

Vörös Kamilla by Vörös Kamilla
2025.02.13.
Talán fel sem tűnt, de ezeket a forradalmi újításokat a Ducati vezette be a MotoGP-ben

Fotó: MotoGP Media

ADVERTISEMENT

Egyes megfigyelők számára már most egyértelmű, hogy a 2025-ös világbajnokság története megíródott: a Ducati messze az élen, a Yamaha jelentősen felzárkózott. Az Aprilia és a KTM viszonylag ugyanazon a szinten van, mint 2024-ben – a Honda pedig továbbra is az utolsó helyen kullog a gyártók között.

Az Aprilia versenyzőpárosának gyorsaságát senki sem kérdőjelezi meg. De vajon a Ducati ügyfélcsapataiban eltöltött több év után Martín és Bezzecchi rendelkezik-e elegendő fejlesztési tapasztalattal ahhoz, hogy megmutassák új munkaadójuknak az utat?

Ez is érdekelhet

Két korábbi rivális, egy kihívás: így alkalmazkodnak a Superbike-versenyzők a MotoGP-hez

Két korábbi rivális, egy kihívás: így alkalmazkodnak a Superbike-versenyzők a MotoGP-hez

2025.11.18.
A nagyon furcsa rajtrácsos balesetbe belesérült Morbidelli

A nagyon furcsa rajtrácsos balesetbe belesérült Morbidelli

2025.11.18.

„Jorge Martín négy évig volt a Pramacnál, mindig gyári motorja volt, és mindig részt vett a fejlesztésben” – magyarázta a Ducati Lenovo csapatfőnöke, Davide Tardozzi.

„Egyetlen alkatrésszel sem volt neki kevesebb, mint a gyári versenyzőknek. Mindig ugyanazt a visszajelzést adta, mint a többiek? Az egy másik történet. Minden versenyzőnek megvan a saját vezetési stílusa és a saját véleménye.”

„A mi módszerünk az, hogy minden versenyzőt meghallgatunk. Természetesen a döntéseket végső soron a mérnökök hozzák meg. A gyári versenyzők pedig általában egy hajszálnyival előrébb járnak, ha odafigyelésről van szó, ami azért van, mert ők általában tapasztaltabbak vagy jobban koncentrálnak.”

„Amióta Luigi Dall’Igna megérkezett (2013 végén) és mióta én is a MotoGP-ben vagyok, a Ducati így működik. Sok újítást hoztunk a paddockba, ez az egyik ilyen. 2012-ben mi voltunk az elsők, akik egy fiatal versenyzőt is leszerződtettünk tesztpilótának – Pirro akkor még fiatal volt. Különösen a japánoknak mindig csak idős tesztpilótáik voltak, míg mi egy 25 éves versenyzőt választottunk. Ma már ez normális, és mindenkinek van egy. Amikor elkezdtük megosztani az adatokat a csapatok között, az is újdonság volt. Hosszú listám van azokról a dolgokról, amelyeket bevezettünk, és amelyek ma már normálisak. A Ducati sok újítást biztosított.”

„2018 januárjában Pecco Bagnaia mellett döntöttünk, aki még abban az évben Moto2-bajnok lett” – mondta Tardozzi, akinek mindig is volt érzéke a kiemelkedő tehetségekhez. „Jorge Martínt is leszerződtettük, akárcsak most Aldeguert.”

Égető kérdések a 2025-ös MotoGP-szezonra – Bagnaia vagy Márquez?

Source: speedweek.com
Tags: Davide TardozziDucatiFermín AldeguerFrancesco BagnaiaJorge MartínMarco BezzecchiMotoGP
Vörös Kamilla

Vörös Kamilla

Melyik F1-es kollaborációnak örülsz a legjobban?
28 Szavazat · 28 szavazat
Szavazok

Ajánló

Megérkezett! Ajándék 2026-os motorsport-naptár a Motorsportol.hu olvasóinak!

Megérkezett! Ajándék 2026-os motorsport-naptár a Motorsportol.hu olvasóinak!

2025.11.17.
Gumifüst és angol humor a Red Bull Showrunon – Coulthard és Friesacher pedig meséltek is

Gumifüst és angol humor a Red Bull Showrunon – Coulthard és Friesacher pedig meséltek is

2025.10.12.
Csak egy kattintás: A Motorsportol.hu még közelebb hozza a motorsportot hozzád!

Csak egy kattintás: A Motorsportol.hu még közelebb hozza a motorsportot hozzád!

2025.10.11.

TOP 5

  • Webber egyértelműen megfogalmazta, hogyan előzte vissza Norris Piastrit

    Webber egyértelműen megfogalmazta, hogyan előzte vissza Norris Piastrit

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Fények, csillogás és hajnali kelés – itt az F1-es Las Vegas-i Nagydíj menetrendje

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Norris Brazíliában is hallgathatta a füttykoncertet, Montoya már sejti, hogy miért

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Massa pere a 2008-as bajnoki címért egyre hevesebbé válik

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ez a két F1-csapat esélyes, hogy küzdjenek a 2026-os bajnoki címért

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
Motorsportol

F1, F2, F3, MotoGP, Kamion Eb és egyéb motorsport hírek.

Mindenki motorsportol!

ADATBANK

Közösségi média moderálási alapelvek

Kapcsolat

Impresszum

RSS

ÁSZF

Adatkezelési tájékoztató

Szerzői jogok

Feliratkozás

  • „Paddock club” közösség
  • „Heti hírek” lista

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Hírlevél

© 2024 Motorsportol.hu

A szükséges sütik alkalmazása elengedhetetlen a honlapunk működéséhez. A weboldal böngészésével elfogadod a sütik használatát.