Motorsportol.hu
2025. július 13, vasárnap
  • Login
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás
No Result
View All Result
Motorsport Online
No Result
View All Result
Home F1

„Tisztességes esélyt” kap Doohan – Nem kell tartania Colapintotól?

Tajthi Andrea by Tajthi Andrea
2025.01.26.
„Tisztességes esélyt” kap Doohan – Nem kell tartania Colapintotól?

Fotó: Alpine

Az Alpine csapatfőnöke, Oliver Oakes ragaszkodik ahhoz, hogy a 2025-ös újonc Jack Doohan „tisztességes esélyt” kap arra, hogy bizonyíthasson, annak ellenére, hogy a csapat a nála már tapasztaltabb Franco Colapintót is szerződtette.

Az argentin versenyző ugyan „csak” tartalékversenyzői szerepet kapott, a hírek szerint azonban ha Doohan nem válik be, pár verseny után ő ülhet majd a helyére.

Ez is érdekelhet

Horner után Marko kirúgását is szorgalmazzák a Red Bullnál

Horner után Marko kirúgását is szorgalmazzák a Red Bullnál

2025.07.12.
Ezért nem szerződteti a Cadillac Ricciardót

Ezért nem szerződteti a Cadillac Ricciardót

2025.07.12.

A nyár folyamán Doohant a Haashoz távo Esteban Ocon helyére igazolták le 2025-re, ekkor Colapinto még egyáltalán nem volt az F1-es porondon. Colapinto azonban tavaly szinte meglepetésre debütált a Williamsnél, a gyengén teljesítő Logan Sargeant helyént, és rögtön lenyűgözte a közönséget. Így került fel az Alpine radarjára is.

Az Alpine korábban már bejelentette, hogy a junior versenyző Paul Aron lesz a tartalékversenyző, de végül Colapintót is felvették erre a szerepre.

James Allen podcastjában azonban Oakes hangsúlyozta, hogy Doohan tisztességes lehetőséget kap majd, hogy megszilárdítsa a helyét, Colapintót pedig azért igazolták le, hogy a jövőre nézve erősítse a csapatot.

„Kicsit kemény volt Jackkel szemben, amit a billentyűzetharcosok írtak, de jövőre ő is megkapja az esélyét” – mondta Oakes, utalva arra, hogy olyan pletykák is felröppentek korábban, hogy akár már a szezon kezdete előtt Colapintóra cserélhetik Doohant.

„És azt hiszem, nem az a szándék, hogy [nyomást] helyezzünk a vállára. Hanem valóban az, hogy a csapat számára lehetőségeket biztosítson a későbbiekben. És számomra az F1 az apró határértékekről szól. Rengeteg ember függ attól, hogy egy versenyző minden hétvégén mit nyújt, és nekünk pedig biztosítanunk kell, hogy a legjobb versenyzőket ültessük a versenyautóba, nem csak most, hanem a jövőben is.”

„Úgy gondolom, Franco nagyszerű első benyomást tett a Williamsnél. Azt hiszem, tisztán látszott, hogy ott a végén talán egy kicsit túlságosan is próbálkozott.”

„Hogy ebből mennyi volt annak a helyzetnek köszönhető, amiben volt, hogy nem volt megerősített ülése (2025-re), és megpróbált túlságosan imponálni, és mennyi volt az autó alkatrészeivel kapcsolatos kompromisszum, azt nehéz kiszámítani. De azt hiszem, a lényeg az, hogy jó benyomást keltett a sebességével.”

„Nekünk, mint csapatnak nagyszerű, hogy Paul és Franco személyében két fiatal pilóta várakozik a szárnyak alatt, mert nem csak 2025-ről van szó. 2026, 2027 már a küszöbön van, és az F1-ben nehéz megtervezni, hogy mi fog történni, és milyen pilóták ülnek majd az autóba.”

„Számunkra ez csak azt jelenti, hogy mindenki őszinte marad a teljesítmény és lehetőségekterén.”

Tags: Alpine F1 TeamF1Forma-1Franco ColapintoJack DoohanOliver Oakes
Tajthi Andrea

Tajthi Andrea

Kb negyed évszázada vagyok F1 rajongó, nagyjából 12 éve pedig nem csak nézem, hanem írom is az autósport híreket. :)

Láttad már az F1 filmet?
185 Szavazat · 185 szavazat
Szavazok

Ajánló

Frankl András és Kiss Norbi beszélt a kamionversenyzés múltjáról, jelenéről és jövőjéről

Frankl András és Kiss Norbi beszélt a kamionversenyzés múltjáról, jelenéről és jövőjéről

2025.06.22.
Szujó Zolitól a Hungaroring rajt-cél egyenesének a „Floor”-ján kérdeztünk egyet

Szujó Zolitól a Hungaroring rajt-cél egyenesének a „Floor”-ján kérdeztünk egyet

2025.06.21.
Ma 89 éve volt az első Magyar Nagydíj! Ritka képeket is mutatunk!

Ma 89 éve volt az első Magyar Nagydíj! Ritka képeket is mutatunk!

2025.06.21.

TOP 5

  • Már azt is lehet sejteni, hogy Horner hol folytathatja az F1-es pályafutását

    Már azt is lehet sejteni, hogy Horner hol folytathatja az F1-es pályafutását

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • „Bámult előre az autójában, egyszerűen csak kihajtott a kapun” – így távozott a Red Bulltól Horner

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Esélyes, hogy Verstappen rúgatta ki Christian Hornert

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • A Horner által állítólag üzenetekben zaklatott nő apja is reagált arra, hogy a Red Bull elbocsátotta a britet

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Egy kiszivárgott bizalmas dokumentum fedheti fel Horner menesztésének indokát

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
Motorsportol

F1, F2, F3, MotoGP, Kamion Eb és egyéb motorsport hírek.

Mindenki motorsportol!

ADATBANK

Közösségi média moderálási alapelvek

Kapcsolat

Impresszum

RSS

ÁSZF

Adatkezelési tájékoztató

Szerzői jogok

Feliratkozás

  • „Paddock club” közösség
  • „Paddock news” lista

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás

© 2024 Motorsportol.hu

A szükséges sütik alkalmazása elengedhetetlen a honlapunk működéséhez. A weboldal böngészésével elfogadod a sütik használatát.