A Honda Australia új kampánya február 24-én debütált Ausztráliában, „Megállíthatatlan álmok” néven, amelynek élén egy hatvan másodperces szpot áll, amely életre kelti a „The Power of Dreams” (Az álmok ereje) szlogent.
Az „Unstoppable Dreams” több platformon is megjelenik, a televíziós és streaming közvetítésektől kezdve a digitális médiapartnerségekig, valamint a közösségi médiában, hogy a legkülönbözőbb közönségeket érje el. A szpot február 24-től lesz látható a villamosokon és a nagy terű kültéri helyszíneken Ausztráliában, a televíziós debütálása pedig március 3-án lesz az ausztrál televízióban. A kampány a nagyvásznon is látható lesz még idén, a nagyszabású filmbemutatók alkalmával a mozikban Ausztrália-szerte.
A Honda új reklámfilmje a márkához erősen kötődő pilóták útját követi nyomon, akik versenyzői ambícióikat követik, köztük a néhai F1-es legenda, Ayrton Senna és a jelenlegi FIA Forma-1-es világbajnok Max Verstappen útját. Az új Honda-szpotot az elismert rendező, Rupert Sanders rendezte. A filmszerű reklámban a Honda versenygépei láthatók, köztük az 1992-es Forma-1-es győztes McLaren Honda MP4/7A, amelyet Ayrton Senna vezetett, valamint a 2021-es Red Bull Racing Honda RB16B, amelyet Max Verstappen terelgetett. Eva Barrett, a Honda Australia márka-, marketing- és CX-ügyekért felelős általános igazgatója így fogalmazott:
„Szeretnénk inspirálni ügyfeleinket és rajongóinkat azzal, hogy azokat ünnepeljük, akik követték az álmaikat, beleértve a néhai brazil versenyző, Ayrton Senna és a négyszeres világbajnok Max Verstappen már-már mitikus státuszát. Ez az új Honda-kampány megnyugtató üzenetet közvetít arról, hogy az elszántság és az önbizalom hogyan vezethet átütő sikerhez.”