A szezonzáró hétvégéjét megelőzően jelentette be a Scuderia Ferrari, hogy több évvel meghosszabbítja az együttműködését a Philip Morris vállalattal.
A felejthető évet teljesítő Ferrari hivatalos oldalán jelentette be, hogy az amerikai multinacionális dohányipari vállalat a Philip Morris International (PMI) továbbra is a csapat partnere marad. A csapat és a vállalat együttműködése közel fél évszázadra nyúlik vissza, a PMI különböző leányvállalataival.
Ilyen például a legismertebb Marlboro, amely a dohányreklámok betiltásakor tűnt el az autókról. Ennek ugyan lassan már két évtizede, de a Ferrari továbbra is kitart a dohányipar mellett, noha sokkal inkább áttérve az alternatív és kevésbé káros termékek reklámozására.
Korábban ilyen volt a Mission Winnow, a mostani megállapodás miatt pedig Abu Dhabitól kezdődően a Zyn márkanév jelenik meg a Phillip Morris égisze alól a Ferrarikon. A Zyn pedig egy szigorúan dohánymentes nikotin tasakot forgalmaz.
Hosszabb távon pedig a Ferrari továbbra is elkötelezett támogatója marad az alternatív, füstmentes dohánytermékeknek, kiemelve, hogy ez a szponzoráció szigorúan a felnőtt lakosságnak szól.
27 éve már, hogy megpecsételték a legnagyobb F1-es szponzorok sorsát






