Motorsportol.hu
2025. július 5, szombat
  • Login
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás
No Result
View All Result
Motorsport Online
No Result
View All Result
Home Moto

Ezeket a pályákat utálja a legjobban Márquez, idén mégis felül tudott kerekedni érzésein

Vörös Kamilla by Vörös Kamilla
2024.12.09.
Ezeket a pályákat utálja a legjobban Márquez, idén mégis felül tudott kerekedni érzésein

Fotó: Ducati Corse

Marc Márquez „újjászületett” a Gresininél töltött szezonja során, három évnyi győzelmi szünetnek vetett véget három nagydíjgyőzelemmel, és biztosította a gyári Ducati szerződését 2025-re.

Idén a csapatfőnök Frankie Carchedi volt mellette, aki korábban Fabio di Giannantoniót 2023-ban debütáló MotoGP-győzelemre vezette a Gresini színeiben, és Joan Mirt 2020-ban világbajnoki címre a Suzukival.

Ez is érdekelhet

Assen főnöke fekete felhőket lát az F1 európai versenyhelyszínei felett

Assen főnöke fekete felhőket lát az F1 európai versenyhelyszínei felett

2025.07.05.
Megvédte Marc Márquez az öccsét, miután a kritikák kereszttüzébe került

Megvédte Marc Márquez az öccsét, miután a kritikák kereszttüzébe került

2025.07.05.

A Crash.net MotoGP-podcast egyik hamarosan megjelenő epizódjában Carchedi így nyilatkozott Márquez Desmosedicihez való alkalmazkodásáról.

„Marc azonnal gyors volt Valenciában. De amikor tesztelsz, minden kanyart a saját tempódban tudsz venni, és a programjaidon dolgozhatsz. Még a sepangi és katari versenyszimulációi is nagyon jók voltak. A probléma inkább akkor volt, amikor visszamentünk az európai fordulókra, van 20 köröd, aztán bemész a kvalifikációra, és nem voltunk készen. Annak is megvan a technikája, hogy egy [gyors] kört teszünk a Ducatival, hogy a legjobbat hozzuk ki belőle. Így aztán az egész hétvége a visszatérésről szólt. Ilyen a hétvégi formátum. Nagyon nehéz egy olyasvalakinek, aki akkor ül először egy számára ismeretlen motoron.”

„Míg a szezon második felére általában elég könnyen megcsináltuk a Q2-t. És akkor a hétvége stratégiája megváltozik, mert hosszabb ideig dolgozhatsz a versenytempódon és minden máson. Ez volt a legnagyobb dolog, ami változott az év során. Talán másképp alakulhattak volna a dolgok, ha korábban megvan az első győzelme Márqueznek.”

„Jerezre elég jól emlékszem, sajnos a sprintben egy nedves folton buktunk. És tudom, hogy ez egy kicsit kihatott a főfutamra is [amikor Márquez a második helyre szorult Francesco Bagnaia által]. Austinban fékproblémáink voltak.”

„Tudjuk, hogy Marc mindig is nehezebbnek találta a gyors jobbosokat, mint a balosokat. De mi úgynevezett mediánelemzést végzünk, ami a versenytempó elemzése. Tehát nemcsak a leggyorsabb szektorát, hanem az átlagát is nézzük. Sepang és Barcelona valószínűleg az a két pálya, amit a legjobban utál! És a Katalán Nagydíjon, ahol a pálya tisztán gyors jobbos kanyarokból áll, valójában az utolsó szektorban voltunk a leggyorsabbak. És ugyanígy a sepangi 1-es szektorban is. Szóval számunkra, onnan, ahonnan indultunk, nagyon jó eredmény. Mert valamiből, amivel küzdött, vagy amit nem szeretett, ő lett a legversenyképesebb.”

Márquez nem említi magát a legnagyobbakkal egy lapon, szerinte ez az 5 versenyző méltó csak erre

Source: crash.net
Tags: 2024DucatiFrankie CarchediMarc MarquezMotoGP
Vörös Kamilla

Vörös Kamilla

Mely filmbéli fiktív autóversenyzők a kedvenceid az alábbiak közül?
55 Szavazat · 69 szavazat
Szavazok

Ajánló

Frankl András és Kiss Norbi beszélt a kamionversenyzés múltjáról, jelenéről és jövőjéről

Frankl András és Kiss Norbi beszélt a kamionversenyzés múltjáról, jelenéről és jövőjéről

2025.06.22.
Szujó Zolitól a Hungaroring rajt-cél egyenesének a „Floor”-ján kérdeztünk egyet

Szujó Zolitól a Hungaroring rajt-cél egyenesének a „Floor”-ján kérdeztünk egyet

2025.06.21.
Ma 89 éve volt az első Magyar Nagydíj! Ritka képeket is mutatunk!

Ma 89 éve volt az első Magyar Nagydíj! Ritka képeket is mutatunk!

2025.06.21.

TOP 5

  • Rossi – köszöni szépen – nem kér többé a MotoGP-ből, hála Márqueznek

    Rossi – köszöni szépen – nem kér többé a MotoGP-ből, hála Márqueznek

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Hihetetlen, de Stroll tényleg távozhat az Aston Martintól

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Roncsderbit hozott az Formula 2 osztrák sprintje, amit Martí húzott be

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Újra helyet cserél-e Lawson és Tsunoda?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Verstappen reagált a Mercedes látványos érdeklődésére

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
Motorsportol

F1, F2, F3, MotoGP, Kamion Eb és egyéb motorsport hírek.

Mindenki motorsportol!

ADATBANK

Közösségi média moderálási alapelvek

Kapcsolat

Impresszum

RSS

ÁSZF

Adatkezelési tájékoztató

Szerzői jogok

Feliratkozás

  • „Paddock club” közösség
  • „Paddock news” lista

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás

© 2024 Motorsportol.hu

A szükséges sütik alkalmazása elengedhetetlen a honlapunk működéséhez. A weboldal böngészésével elfogadod a sütik használatát.