Motorsportol.hu
2025. május 20, kedd
  • Login
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás
No Result
View All Result
Motorsport Online
No Result
View All Result
Home Irány az F1! F2

F2: A Williams-támogatott O’Sullivan kiváló stratégiával nyert vasárnap

Tajthi Andrea by Tajthi Andrea
2024.05.27.
F2: A Williams-támogatott O’Sullivan kiváló stratégiával nyert vasárnap

Fotó: Williams Racing

Taylor Barnard a Monte-Carlói sprintversenyen a fordított rajtrácsról indulva domináns teljesítményt nyújtott, és ezzel megszerezte első győzelmét a Formula 2-ben.

A brit versenyző mögött Gabriel Bortoleto és Dennis Hauger végeztek a dobogón.

Ez is érdekelhet

Itt az F1-es Monacói Nagydíj programja, egy kis F2-es és F3-as csavarral!

Itt az F1-es Monacói Nagydíj programja, egy kis F2-es és F3-as csavarral!

2025.05.19.
F2: Szombaton az Aston Marin, vasárnap a McLaren ifjonca állt a dobogó csúcsára

F2: Szombaton az Aston Marin, vasárnap a McLaren ifjonca állt a dobogó csúcsára

2025.05.18.

Annak ellenére, hogy Barnard lassabban rajtolt, mint az első sorból induló Bortoleto, meg tudta tartani az első helyet, míg Hauger a harmadik helyre szorult. A Safety Carra azonban hamar szükség volt, miután Victor Martins az 1-es kanyarban a korlátban fejezte be a versenyét. Az ART Grand Prix versenyzője összeütközött Jak Crawforddal és Josep María Martíval, aminek következtében leszakadt az első szárnya, és a falnak csapódott.

Az újraindításnál Barnard megtartotta a vezetést, de a Safety Car a 6. körben ismét bevetésre került, amikor Martí az uszodai szakaszon a falnak ütközött. A verseny a 8. körben folytatódott.

A 11. körben a virtuális biztonsági autó került bevetésre, miután Richard Verschoor autóján megsérült az első szárny, miután a Mirabeau-nál ütközött Joshua Duerksennel. Utóbbi később 10 másodperces büntetést kapott az incidensért.

A verseny felénél Oliver Bearman jelezte a rádión, hogy megsérült az autója, miután az utolsó kanyarban a korlátnak ütközött. A 11. helyen azonban folytatni tudta a versenyt.

Az élen Barnard előnye Bortoleto előtt a 19. kör elejére már több mint két másodperc volt.

Maloney napja is ideje korán véget ért a La Rascasse-ban, miután a kanyarban elakadt, majd Juan Manuel Correa megpördült. Így Maini sem fért el, ezért Maloney mellett állt meg. Mivel a pályát eltorlaszolták, piros zászlós megszakítás következett.

A verseny a 26. körben gördülő rajttal folytatódott.

Az utolsó kör kezdetén a különbség az élen öt másodperc volt, így Barnard elsőként haladt át a célvonalon. Ezzel ő és az AIX Racing megszerezte első Formula 2-es győzelmét. Bortoleto a 2., míg Hauger a 3. helyen ért célba.

Points in the Principality #F2 #MonacoGP pic.twitter.com/jDgt9e4YNr

— Formula 2 (@Formula2) May 25, 2024

———-

A vasárnapi főversenyen Zak O’Sullivan drámai körülmények között szerezte meg élete első Formula 2-es győzelmét.

Richard Verschoor a pole-ból jól rajtolt a Tridenttel, míg az első sorból induló Victor Martins lemaradt, mivel az ART Grand Prix #1-es autója lassan indult a rajtrácsról. Ez lehetővé tette Hadjar és Aron számára, hogy feljöjjenek a második és harmadik helyre.

A DAMS-os Jak Crawford a 7-es kanyarban megállt a pályán, miután összeütközött Kush Maini Invicta Racing autójával.

A 42. kör 4. körében Verschoor nyomást gyakorolt Hadjarra, míg Aron visszaesett a harmadik helyre. Közvetlenül az első három mögött Colapinto nyomában haladt Antonelli.

A Trident és Verschoor később rádión jelentette, hogy problémája van. A holland még kézben tudta tartani a dolgokat, de a Hadjarral szembeni három másodperces előnye elolvadt.

Félidőben a Hitech és a PREMA kockáztatott, amikor Aron és Antonelli a szuperlágy gumikat használta. Utóbbi megelőzte csapattársát, Bearmant, bár ők ketten csatázni kezdtek egymássaé, és a Ferrari akadémiájának versenyzője szerezte meg a pozíciót.

Később Verschoor Tridentje lassulni kezdett, Hadjar pedig megelőzte őt. A holland a 29. körre a mezőny végére esett vissza. Ezt követően még öt másodperces időbüntetést is le kellett töltenie, amiért elhagyta a pályát és előnyre tett szert.

A 36. körben Hadjar jelezte rádión, hogy a falnak ütközött, de folytatni tudta a versenyt, bár Aron továbbra is támadta. Máshol Maloney és Barnard a 6-os hajtűkanyarban ért össze egymással, és az AIX versenyzője elvesztette az első szárnyának egy darabját.

A 40. körben Joshua Duerksen volt a következő a boxutcában, de az 1-es kanyarban összeütközött Maloneyval. Az AIX versenyzője megállt a pályán, míg a Rodin Motorsport versenyzője folytatta a futamot.

Ez lehetőséget adott Zak O’Sullivannek, aki alternatív stratégián az egyetlen volt, aki még nem járt kint kerékcserén, hogy az élről álljon ki cserélni. Döntő fontosságú volt, hogy az ART pillanatokkal azelőtt hívta be, hogy a virtuális biztonsági autót bevetették volna Duerksen autója miatt, így a VSC alatti kerékcseréje szabályos volt.

A brit az utolsó előtti körben újra Hadjar elé került, majd egy feszült utolsó körben feltartóztatta őt, és megszerezte első győzelmét a Formula 2-ben.

Aron a harmadik helyen ért célba, és átvette a vezetést a bajnokságában. Bearman a negyedik, Correa az ötödik helyen végzett, míg Hauger a hatodik helyen zárt. Antonelli a 7. pozícióban végzett Bortoleto és Martins előtt, míg Maloney a 10. helyen zárta a pontszerzők sorát.

And relax… #F2 #MonacoGP pic.twitter.com/ye0nGoYiWh

— Formula 2 (@Formula2) May 26, 2024

 

Megérkezett az F2 és az F3 2025-ös versenynaptára is!

Tags: F2Formula 2MonacoTaylor BarnardZak O'Sullivan
Tajthi Andrea

Tajthi Andrea

Kb negyed évszázada vagyok F1 rajongó, nagyjából 12 éve pedig nem csak nézem, hanem írom is az autósport híreket. :)

Ki legyen a következő FIA elnök?
221 Szavazat · 221 szavazat
Szavazok

Ajánló

Ma lett 75 éves a Forma-1, lássuk milyen volt a kezdetekkor!

Ma lett 75 éves a Forma-1, lássuk milyen volt a kezdetekkor!

2025.05.13.
Miért nem tudsz Williams F1-es cuccokat venni Magyarországon? Itt a válasz!

Miért nem tudsz Williams F1-es cuccokat venni Magyarországon? Itt a válasz!

2025.05.06.
Hat éve mondta, most újraolvassuk: Jochen Mass interjúnk az F1-ről

Hat éve mondta, most újraolvassuk: Jochen Mass interjúnk az F1-ről

2025.05.05.

TOP 5

  • Azonnali hatállyal menesztheti Christian Hornert a Red Bull

    Azonnali hatállyal menesztheti Christian Hornert a Red Bull

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • George Russell útja az F1-ig: Kemény apai nevelés és 1,5 millió font „tartozás”

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Dráma Misanóban: Kiss Norbi az utolsó helyről indul, Reinert a Révész Racing korábbi kamionjával ötödik!

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Kiderült, miért csak öt futamos szerződést kapott Colapinto

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Carlos Sainz Briatore exével és egy gyönyörű színésznővel az oldalán pózolt Cannes-ban

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
Motorsportol

F1, F2, F3, MotoGP, Kamion Eb és egyéb motorsport hírek.

Mindenki motorsportol!

ADATBANK

Közösségi média moderálási alapelvek

Kapcsolat

Impresszum

RSS

ÁSZF

Adatkezelési tájékoztató

Szerzői jogok

Feliratkozás

  • „Paddock club” közösség
  • „Paddock news” lista

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Kezdőlap
  • F1
  • Irány az F1!
    • F2
    • F3
    • F1 Academy
  • Moto
  • Kamion Eb
  • Minden más
  • Retró
  • Fan Zone
    • Kvízek
    • Könyvek
    • Film/sorozat
    • Utazás
    • Receptek
    • Puzzle
  • Ajánló
  • Autó
  • Galéria
  • Csatlakozz!
  • Vásárlás

© 2024 Motorsportol.hu

A szükséges sütik alkalmazása elengedhetetlen a honlapunk működéséhez. A weboldal böngészésével elfogadod a sütik használatát.